Türkiye Foto, Video, Facebook, Twitter, Youtube ve İllerin Galerine gitmek için burayı tıklayın.

21 Mart 2011 Pazartesi

Okan Bayülgen Twitter'da!

Ünlü program yapımcısı Okan Bayülgen geçen akşam yayınlanan programında Twitter'daki resmi hesabını tanıttı.

Daha önceleri Facebook ve Twitter'da açılan sahte hesaplardan dolayı muzdarip olan Bayülgen artık sevenleri ile twitter.com/okanbayulgen adresinden buluşacak.

Okan Bayülgen'in Twitter adresini tanıttığı progamı buradan izleyebilirsiniz.

Türkiye Twitter
Türkiye Facebook Haber
TurkiyeFacebook.com
Türkiye Facebook Uygulamalar

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya bisey olacak diye bekliyom iki saattir bayildim icimi baydin okan abi yatsiyida kilmadim senin yuzunden Ben gidiyom ya namazimi kilip yatacam Ara da izliyodum seni ama bidaha boyle konu yaparsan kanali bile acmam senin isinde zor be allah yardimcin olsun hadi sana iyi geceler.....

Adsız dedi ki...

Sıkıldım

Yorum Gönder