Türkiye Foto, Video, Facebook, Twitter, Youtube ve İllerin Galerine gitmek için burayı tıklayın.

10 Eylül 2012 Pazartesi

Bugünün En Popüler Tweetleri: 10.09.2012 Pazartesi

10.09.2012 Pazartesi günü popüler olmuş tweetler:

AbSurDMaN_ :
2 şey merak ediyorum: 1) İnsanoğlu uygarlaşırken "sabahın köründe uyanıp güne başlayalım" fikrini ortaya atan kimdi? 2)Onu neden dinlediler?

NaferErmis :
Kaybolmaktan korkmuyorum da, gelir beni Müge Anlı bulur diye korkuyorum.

835Satir :
Ah benim sevdasında bencil, yüreğinde sağlam sevdiğim. Aklıma gelişini seveyim. Ne güzel de darma duman ediyorsun beni.

vilkay :
#paramolsaydi sensiz kalmazdım.Seni düşünüp ağlamazdım. #kadınolmak parayı sevmek demek olmamalı


NaferErmis :
Çantaları kendinden büyük olan yeni bir "halk" bugün yollara döküldü. #miniminibirler

UnalBasgan :
Mikrofonum ol anons yapayım Selçuk İnan.

PuCCaa 370 :
Yapılan espriyi anlamadığım an oluşan surat ifadem; bi daha mı sorsam diye kararsızlığım; salak mıyım acaba tek ben anlamadım tedirginliğim.

Türkiye Twitter
Türkiye Facebook Haber
Ünlülerin Facebook Sayfaları
Türkiye için Facebook Uygulamalar - Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder