Türkiye Foto, Video, Facebook, Twitter, Youtube ve İllerin Galerine gitmek için burayı tıklayın.

19 Eylül 2012 Çarşamba

Geçen Aya Damgasını Vuran Twitter Tweetleri!

Geçen ay gündemin en çok konuşulan Tweetlerinden bir demet:

Nuri Şahin :
Hi Friends! I am very happy 2 Join Liverpool FC! Great atmosphere today at Anfield, looking forward 2 play there! #YNWA

Burak Yılmaz :
Hayatim boyunca hirsizlik yapmadim buraya disimle tirnagimla geldim kimin hirsiz oldugunu ben de siz de cok iyi biliyorsunuz.

Alex De Souza :
Dunku skor uzdu, fakat dahada uzen son gunlerde ardi arkasi kesilmeyen yalan haberler...

Alex De Souza :
Hocanin kararlarina hep saygiliyim ve hic sorgulamadim. Herseyden onemli olan Kulup ve hedefleridir.

UnalBasgan :
Paran hazır. ;) @KAKA

AbSurDMaN_ :
2 şey merak ediyorum: 1) İnsanoğlu uygarlaşırken "sabahın köründe uyanıp güne başlayalım" fikrini ortaya atan kimdi? 2)Onu neden dinlediler?

eraymutlu :
Apple Türk markası olsaydı, Steve Jobs'tan sonra klavyeli iPhone5 çıkarırdı. #appleturkolsa

emrecolak1010 :
6 aylık Galatasaray'lı bir bebeğin 2 kupa gördüğünü biliyor muydunuz ? :)))

PuCCaa :
Ozlemek cok garip bir his, canin aciyor ama acimiyor gibi, korkuyorsun ama gelsin istiyorsun gibi, 'keske' ile 'ama' arasinda kaliyor gibi.

Türkiye Twitter
Türkiye Facebook Haber
Ünlülerin Facebook Sayfaları
Türkiye için Facebook Uygulamalar - Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder