Türkiye Foto, Video, Facebook, Twitter, Youtube ve İllerin Galerine gitmek için burayı tıklayın.

25 Eylül 2012 Salı

Bugünün En Popüler Tweetleri! 25.09.2012 Salı

NesetErtas :
Neşet Ertaş, Türkü demek binlerce yıldır söylenen ve söylenecek olan.
Neşet Ertaş bağlama demek; binlerce yıldır çalınan ve çalınacak olan.

NesetErtas :
Özü Gülmeyenin Yüzü Güler Mi?


senaidemirci :
Bu gök kubbede hoş bir sada oldu Neşet Usta;, sazı sözü cennettir, cennete yakışır. Cennet Neşet Ertaş'sız olmasın. el-fatiha

Niltakipte :
neşet ertaş'ı geç tanıdım, iyi dinledim. toprağı bol olsun. bu topraklardan sazı sözü eksik olmasin.

mustafaceceli :
Neşet Ertaş... Türküler öksüz kaldı...

1VolkanDEMIREL :
Dun Yaptigim Roportajda Kullandigim "HELALLESMEK" Kelimesinin Yanlis Yerlere Cekilmesine Anlam Veremedim..
1VolkanDEMIREL :
Ben Trabzonspor Macinda Yaptigimiz Hatalar ve Olumlu Hareketlerle Ilgili Olarak Roportajda "Helallesmek" Kelimesini Kullandim...

twetimgeldi :
kızın profil fotoğraflarına bak aynı bi angelina jolie bi adriana lima ama etiketlendiği fotoğraflara bak adete bi yıldız tilbe bi cansever.

UnalBasgan :
Biz haftaiçi maç heyecanını ManU gibi takımlarla Fener Marsilya'yla falan yaşıyor Beşiktaş ise Niğde Bld. Herkes dengiyle oynuyorsa demek ki

UnalBasgan :
Yakında tapelere gerek kalmadan, Aykut Kocaman'ın teknik adamlığına bakarak şike yapmadan 17maçta 16 galibiyet alamayacaklarını anlayacaklar

UnalBasgan :
Trabzonspor'un 2. yarıda Fenerbahçe'yi yenebilmesi için Aykut Kocaman'ın müdahale etmesi lazım.

ceriLevis :
alarmımı sinan akçıl şarkısı yaptım.. ertelemeyi bırak, çalmadan 3 saat önce uyanıyorum..

haluk_bilginer :
"Anlattıkça insanın içindeki zehir azalır..."

besmersoy :
bazi insanlari cocukken 3 kere havaya atip 2 kere tutmuslar..cidden

Türkiye Twitter
Türkiye Facebook Haber
Ünlülerin Facebook Sayfaları
Türkiye için Facebook Uygulamalar - Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder