Türkiye Foto, Video, Facebook, Twitter, Youtube ve İllerin Galerine gitmek için burayı tıklayın.

14 Eylül 2012 Cuma

Ünlülerden Tweetler. Popler Tweetler. 14.Eylül.2012 Cuma

14.Eylül.2012 Cuma günü için ünlülerden tweetler. popüler tweetler:

RT_Erdogan :
İslam'ın değerlerine ve yüce peygamberin çizgisine ibretle, vakarla ve sağduyuyla sahip çıkalım.

Yılmaz Erdoğan :
'Kapalı kaynar tencerem. Bilinmez. Et mi pişer dert mi pişer.' BEHÇET NECATİGİL

UnalBasgan :
Aziz Yıldırım konuştukça benimle gurur duyanların sayısı artıyor.

ceyhunyilmaz :
Seni sevmeyi özledim .. / Seni özlemeyi sevmedim.


ceyhunyilmaz :
Tek anladığım " seven kaybeder"

İstiklal Akarsu :
Yakında akrabalar düğünde gelinle damada para yerine facebook oyun isteği takabilir, delirdi çünkü akrabalar.

İstiklal Akarsu :
Elin oğlu dizisine "Game Of Thrones" diye nal gibi isim koyuyor, bizimki de gitmiş "Krem" koymuş, o ne la el kremi gibi.

Yksel06
@Alex10combr Biz Hapşuralım,sen çok yaşa KAPTAN :)

sekslisozluk :
'Sevgili öpücüğüyle uyanmak' gibi olmasa da, 'sucuklu yumurta kokusu ile uyanmak' da mutlu edebilir insanı. Yersen.

NaferErmis
Gelecekten beklediğim tek şey, olağanüstü bir geçmiş.

SmileTiwits :
Tamam yinede sağol = bi b.ka yaramadın

Taci Kalkavan :
#BirAdayaDüşseydim kötü yola düşmediğime şükrederdim.

burak koca :
#BirAdayaDüşseydim bana hiçbir şey olmazdı aga. 6 sezon lost izledim ben dağıtırım o adayı.

Türkiye Twitter
Türkiye Facebook Haber
Ünlülerin Facebook Sayfaları
Türkiye için Facebook Uygulamalar - Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder